În stufărișul legislației de mediu, doar un consultant cu atâta răbdare și tenacitate, precum Daniela poate să îți ofere liniște și siguranță. În plus, daca vrei să îți optimizezi plățile spre Mediu, ea e cea care a ajutat la multe economii. Mari. Recomand Șerban și Asociații și pt firme mici și pt firme mari. Mult succes!

Auditul de mediu este un instrument al managementului care constă într-o evaluare sistematică, documentată și obiectivă a modului în care funcționează structurile organizatorice cu atribuții în managementul mediului. Un audit de mediu periodic permite un control mai bun asupra diferitelor practici interne de protecție a mediului, precum și garantarea conformității cu legislația în vigoare.
Elaborarea unui proiect de Audit de mediu poate avea impact în mai multe sectoare:
Range of industries
Comunicarea media pentru companiile a căror activitate au un impact major asupra mediului înconjurător
Comunicarea cu partenerii într-un proces de vânzare – cumpărare
Comunicarea cu acționarii sau partenerii care sunt interesați de îndeplinirea obligațiilor legale privind mediul
Financial Services
Consulting
Energy
Consulting
Transport & Logistics
Consulting
În baza raportului elaborat de specialiștii Șerban și Asociații, veți putea optimiza procesele interne, astfel încât să asigurați adoptarea celor mai eficiente practici de protecție a mediului pentru afacerea dumneavoastră.
Strategic & tactical planning
Our renowned coaching programs will allow you to:
- Work fewer hours — and make more money
- Attract and retain quality, high-paying customers
- Manage your time so you’ll get more done in less time
- Hone sharp leadership skills to manage your team
- Cut expenses without sacrificing quality
- Automate your business, so you can leave for days, weeks, or even months at a time
Strategy development
You can transform your business to a revenue-producing asset that lets you work as much or as little as you want.
Research beyond the business plan
Good strategy is the antidote to competition. Strategic thinking is the process of developing a strategy that defines your value proposition and your unique value chain. This process includes market and competitive research as well as an assessment of the company’s capabilities and the industry forces impacting it.
Good strategy is the antidote to competition. Strategic thinking is the process of developing a strategy that defines your value proposition and your unique value chain. This process includes market and competitive research as well as an assessment of the company’s capabilities and the industry forces impacting it.
Good strategy is the antidote to competition. Strategic thinking is the process of developing a strategy that defines your value proposition and your unique value chain. This process includes market and competitive research as well as an assessment of the company’s capabilities and the industry forces impacting it.